בניית אתרים– מה זה כולל?
תחום השיווק תופס נתח חשוב בעולם העסקים. עסק שלא משקיע בשיווק לא יכול לגדול ולהתפתח וידוע שעסק שלא גדל עומד בסכנת סגירה. בשוק הישראלי הכה קטן ממילא, מתחוללת מדי רגע מלחמה על כל לקוח ובניסיון לאתר כל לקוח פוטנציאלי נעשה שימוש בכל פלטפורמה שיווקית שיכולה להגיע אל לקוחות פוטנציאליים. אמצעי התקשורת המסורתיים כמו רדיו, טלוויזיה ועיתונות היו ועודן פלטפורמות ראויות לפרסום, אולם בעידן האינטרנט שבו הרשתות החברתיות הפכו מקור שיווקי, הן לא הפלטפורמות היחידות.

מה ברשת?
רשת האינטרנט חוללה מהפך של ממש בחיינו ובתחום הפרסום והשיווק הדבר בולט במיוחד. אם בעבר פרסום ושיווק בעלויות גבוהות באמצעי הפרסום המסורתיים שימש בעיקר את החברות הגדולות בניסיון להגיע לקהל הרחב, הרי שכיום הרשת מאפשרת לחברות גדולות כקטנות להגיע לקהל הרחב וגם לקהלים מצומצמים וממוקדים. בזכות רשת האינטרנט על כל הרשתות החברתיות שבה, הפורומים ומנועי החיפוש יכולים כל עסק, חברה או ארגון להגיע לקהלים חדשים ולפרוץ שווקים שונים.
שיווק באינטרנט
אחד הדברים החשובים בהקשר זה של שיווק באינטרנט הוא כמובן בניית אתר אינטרנט. בניית אתרים היא בסיס חשוב ליצירת תשתית שיווקית לכל עסק. האתר מאפשר להכיר את החברה, את פועלה, לקבל תוכן שיווקי ואינפורמטיבי על המוצרים שמספקת החברה, לקרוא המלצות וכמובן ליצור קשר. אתר אינטרנט מעוצב כהלכה יכול להביא לכך שהגולשים בו יפנו אל החברה ובכל להגדיל את מערך הלקוחות שלה. חשוב להבין כי בניית אתרים לכשעצמה היא רק חלק ממערך השיווק האינטרנטי.
רייטינג
מספר האנשים שיבקרו באתר שנבנה נגזר ממיקומו של האתר במנועי החיפוש. כדי להגיע למקום גבוה ככל שניתן יש לבצע לאחר בניית אתרים גם קידום אתרים שיביא לכך ששמו של האתר יופיע כמה שיותר גבוה ברשימת האתרים במנועי החיפוש, על פי מילות חיפוש שונות ונפוצות. מדובר במלאכה חשובה שתפקידה להעלות את מספר המבקרים באתר ובהתאם את כמות הפניות לחברה ולבסוף את מספר הלקוחות שלה. מעבר לבניית אתרים וקידום אתרים חשוב להשתמש בערוצים השונים שמעמידה הרשת לטובת העניין השיווקי, לרבות הרשתות החברתיות, הפורומים ועוד.